My Blog List

Monday 13 February 2012

LUNCH DI THE GARDEN, ALAMANDA PUTRAJAYA

Holla....

ya, ketemu lagi kan....huhu...
korang jgn "tanjat boboy" plak tau...
hari ni mmg aku nak post cite yg agak lama lah skit...
banyak sangat yg aku hold...so, hari ni mmg aku lepaskan betul-betullah...
umpama bom tunggu masa nak meletup..inilah time nya ya...
so, bersedialah semua...

bukan ape, saja nak bg amaran dulu kat korang...
takut mata korang juling terguling-guling and muntah kuning plak...
mana tidaknya, bila scroll entry-entry aku hari nie, semua dah nak basi citenye kan......
huhu...maaf kan saya ya....:-)

last 2 months, aku and the geng ke alamanda..
kitorg tak tahu nak makan kat mana dah..
nak makan ape pun dah cam tak tahu nak decide tau...
semua kedai makan kitorang dah pegi...**nampok beno menipu disitu kan...haha...**
actually...hampir nak kesemuanya lah...^@#^#....

tapi hari tu kitorang decide nak gi rasa makanan kat the garden tu..
actually, restaurant tu baru buka pun last year..
so, masih baru lagik lah restaurant tu...
nak test rasa, kena tunggu time gaji lah kan...
baru puas nak makan ape pun...
erm...baru cite dah rasa cam lapo balik..
k lah, layan jek lah pic-pic ni...


 ya, muka pucat tanpa make-up, tapi semangat menunggu makanan yg SODAP!


 The MERENG GURLS...same like me...hahahahaha.....uppss...

 yeay..dah sampai pun...
 watermelon mixed fruit...kalau tak silap...hahah...

 sky juice ..mana tahu tersedak ke nanti kan...
 "MARINARA SPAGHETI".....yummyy...

 Muka puas nampak makanan dopan mata...




noted : memang best makanan yang ade kat sini..service pun terbaik ok...
wil see u againt and againts..and against....but time gaji je lah....huhuh...

No comments:

Post a Comment