My Blog List

Wednesday 21 March 2012

BANTAL COMEL FROM HANIE LOVE CRAF

Assalamualaikum semua...

tak sabar nak cerita pasal entry kali ni tau alls..
coz, entry kali ni sangat comel dengan adenye benda-benda comel...
actually nak tunjuk kat korang bantal comel yang aku order dari blogger lain ni.
suka pulak aku tengok semua kraftangan yang dia buat sendiri tu.
semuanya comel-comel tau, harga pun berpatutan jugak.
kalau korang nak tengok, singgahlah kat blog dia..
hanielovecraf nama blog empunya cute things ni.


nak dijadikan cerita, last 2 weeks birthday anak boss aku.
aku tak tahu nak belikan ape untuk dia.
bukan nak bodek tau, tapi anak bos aku ni baik sangat..
hormat orang tua, sopan santun, tak sombong langsong pun tau..
tak macam sesetengah anak orang kaya lain kan..
so, i like her so much...pretty too...boleh gak jadi model dia tu..
nama dia YASMEEN SURAYA...chantek kan nama dia..
korang tak tengok dia lagi tau..sesuai dengan namanya..


nak belikan barang berjenama, aku pun taklah mampu sangat...
silap2 semua benda dia dah ade kan..
dipendekkan cerita aku ternampak blogger ni kat tv hari tu..
so, terkesima kejap dengan bantal comel yang dia buat sendiri tu..
ape lagi, call and order terus lah.....
lagi pun, tahun ni dia genap 13 tahun and baru masuk sekolah berasrama penuh..so, dapat lah juga jadi peneman dikala tido dia kan..


k lah, layan jek pic-pic yg aku snap before bagi kat dia...
tak sabar nak tunjuk kat korang semua...huhu...


 tadaaa....ni lah bantal comel tue....chomel kan....huhu..

 nampak kan...
"HAPPY BIRTHDAY YASMEEN"

 sebelum selamat dimasukkan dalam paper bag yang santek....

yaa...siap dah..so, akan pergi kepada owner yang baru....

tapi kan...bukan tu jek..
ade gak yang nak menyibuk tau adik-adik aku ni ha..
ye lah, nak bagi kawan katanya kan..
tapi takkan kawan ade love luv bagai tu kan..
eeeuuuwww...geli mak nnoookkk...

tapi layan kan je lah.....
bila tengok, cute jugak...huhuh....

 ni lah si gatal tu..feimau gemuk
belum abis sek. dah pandai kan...
tapi, comel kan bantal tu...huhu..

 shomel bangat....


 hhaa..ni pulak adik aku yg sorang lagi..
dia ni memang minah jiwang..

 kan...mesti korang nak terkentut kan baca ayat dia nie..
ppppoooooottttttt......


 tapi...bantal-bantal ni memang chomel...

 hani ni pun baik tau..siap bagi present lagi okay..
beli 3 bantal, dapat 3 item gak lah kan..

1. sepit rambut rose pink
2. pin tudung flower yg cute
3. key chain yg chomel...

tq so much ya cik hanie kita nie..
hope ayu akan order lagi kat kamu ya..
tq buat bantal yang chomel-chomel untuk ayu...

p/s : sebelum tu, nak buat ucapan sikit ek untuk besday girl..

SELAMAT HARI LAHIR UNTUK YASMEEN SURAYA
SEMOGA DIPANJANGKAN UMUR DAN DIMURAHKAN REZEKI...
MENJADI ANAK YANG SOLEHAH..
AND CHOMEL-CHOMEL SELALU...


No comments:

Post a Comment