My Blog List

Monday 13 February 2012

MY FRIEND ENGAGEMENT CEREMONY "LILY SUZIANA & AHMAD"

Salam semua...

lama betul aku tak mengemas blog nie..
rasa dah bersawang sangat dah nie kan..
actually banyak sangat nak share ngan korang semua..
tapi disebabkan diri ku yg selalu jek banyak keje yang perlu diutamakan,
so, angan-angan nak membebel kat blog aku ni terpaksa dilupakan..

story yg aku nak share ni tak lah basi sangat..
cuma dah agak-agak masam lah...huhu...
tunggu masa nak berlendior jek...huhu...

1.1.2012 hari tu my bf 'LILY SUZIANA ROMLI' telah selamat pun jadi tunangan orang yang bernama "AHMAD" 
macam lagu ahmad by ARRORA SALWA tu...kan...so sweet...huhu...
ahmad..lalala..ahmad..lalala..(actually tak ingat lirik pun kan..hentam ajelah:-)


tema : pink, peach and white colour..
tempat : Aman Villas Pelangi Semenyih..(Ya, jiran aku gak kat umah baru ni:-)
hari : Ahad / 1.1.2012


cuaca hari tu, sangatlah baik...cuma panas skit lah..tapi berbahang gak..
k lah, layan jek pic-pic di hari kejadian ni ek...
k, have fun..


"LILY SUZIANA ROMLI"
ya, kecik je pun orangnya..
tak membeso pun aku tengok dari sek. lagi, macam tu jek dia...
 class kan...jeles mak nookkk!!!!..

 sopan jek tu, anak sape lah ni kan...huhu...


sorry... tak nampak plak pic bakal mak mertua dia kan...
 
 penuh debaran kan...dup..dap...dup...dap....


 ni adek dia.."LILY SAZWANI ROMLI"
mereng cam aku gak...hahahaa...**ssoooiii bucuk***
 ya, saya tahu saya beso dari dia...tttteeetttt....!@#$!@%@#^


 aku suke giler pic ni..pandai kan aku snap...hahahaa..**angkat bakul sendiri kan...***
Yeay..officially we are engaged
"LILY SUZIANA ROMLI & AHMAD"

P/S : Tahniah ye...semoga cepat naik pelamin....amin....




No comments:

Post a Comment