My Blog List

Wednesday 22 February 2012

SYAKIRA DI PEJABAT TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

Hai semua...

sorry ya kengkawan semua, aku nak bebel skit je lagi ye.
coz kalau tak bebel kali ni juga, kesian kat pic yang aku nak cerita ni.
dah lama sangat aku perapkan pic ni kat dalam camera aku, nanti basi plak kan...dah rugi lah pulak untuk 1 entry yang best...hahaha..best ker????....

k lah, tak nak ngomel panjang dah. aku just nak tayang kat korang-korang semua yang belum menjejakkan kaki korang kat pejabat KEDUA dalam malaysia ni. Tapi, my KIRA dah pun datang  ke sini ok..baru 2 tahun lebih dah jejak kaki kat sini tau..rasanya mama and ayah dia pun belum ke sini kot...huhuhu...
actually semua chomel-chomel aku dah sampai ke sini pun, cuma danish je belum. coz dia kecik lagi kan..nanti dah pandai jalan, baru aku bawak dia pulak. 

tapi sayang, kira ni kalau kat umah dia lah yang paling banyak bercakap, buat lawak, bising and semua dia lah..tapi bila kat pejabat aku ni, terus jadi bisu dah. dia mendiamkan diri seribu kata okay..dia terus switch jadi perempuan melayu terakhir tau...sangat sopan, pendiam and baik je kat sini tau.
aaayyyooo...frust betul kengkawan aku tau...
mana tidaknya, kalau aku buat video call or call dia, suara dia yang dengar satu ofis kan..dengan petah dia kalau bercakap tu...

k lah, enjoy all the pic ya...

 see...muka dia yang masam tu kan...nasib still chomel lagi...:-)

 si kintan ni punyalah excited nak bergambo dengan dia, dia plak cam patung tak bergerak ya...kaku terus...sangat pemalu khennn.....huhu...

 "kakak kaunter, saya nak buat appoinment dgn boss awak boleh"...huhu...
still kaku, tak boleh jadi model lah kira ni....hhaaiiyyoo...

 kan, betapa bertuahnya dia, dapat duduk kat tempat yg bukan sembarangan orang boleh duduk okay...so, mudah-mudahan one day dia plak yang akan betul-betul duduk kat kerusi ni kan....amin...**PLEASE AMIN KAN JUGA YA**





 Lupakanlah niat kamu tu abg ezal oooii..dia takkan gelak pun kamu buat gitu kat dia...kira shy shy kan...huhu..

 Kira bersama PA-PA yang santek cun meletus meletops okay......
hahaha..alamak!!!...terlebih sudah...

  see....all the peminat kira okay...huhuhu...

k lah, penat ngomel dah...jumpa di lain entry ya semua...bubbye....

2 comments:

  1. eh, anak sape yang masam benor tu? hikhikhikkk

    memang betul ayah dgn mama dia belum jejak kaki ke sini lagi huhuhuuu

    akak aminkan...aminnnnn :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin...amin...amin...tq.
      tu lah pasal kan.masam sangat mukanya.
      mungkin masa akak mengandungkan dia, akak suka makan benda yang masam-masam kot...huhu....:-)

      Delete