My Blog List

Tuesday 20 March 2012

MATTA FAIR DI SACC, SHAH ALAM

Salam semua..

lama benar dah tak update blog aku ni..
kalau lah labah-labah tu boleh buat sarang dalam blog aku ni..
mahu penuh berselerak dibuatnya..sakit mata noookk...
bukan aku tak mahu update...cuma tak berkesempatan pun..
walhal hati aku ni dah memberontak terkinja-kinja nak mengupdate blog ni..
jari-jemari aku pun dah menggatal nak klik-klik button board nie...huhu..

banyak sangat entry yg aku nak kongsi ngan korang semua kat sini tau..
finally..hari ini dipetang yang sangat baik cuacanya disini ditempat kerjaku ini..
aku nak mengomel sebanyak yang boleh kat sini...huhuu...**brp banyak ni lah kan...**

k lah, aku pun tak nak bazirkan masa yang sangat berharga hari ni...
coz dapat gak aku mengomel kat sini lama-lama skit kan...
actually, last 2 months ago aku and the geng ke SACC kat Shah Alam tu..
coz tahun ni kan tahun melancong aku and the geng...
tahun ni aku dah tak nak pikir pasal benda-benda yang boleh membantutkan kepuasan atas kehendak aku yang tengah membara ni.....
coz sebelum ni every month aku akan spend duit utk beli barangan perhiasan rumah, bil-bil kat rumah tu and macam-macam lah...shopping utk diri aku ni apetah lagi kan..

so, tahun ni aku nak buat ape yang aku tak pernah terfikir pun nak buat that is MELANCONG ke negara-negara orang.. sebelum ni aku berfikiran biarlah lepas aku dah kahwin, baru aku pegi melancong dengan my luvly husband...
tapi disebabkan entah bila lah aku akan berkahwin...and entah kahwin entah tidak aku ni kan... buat masa ni belum bertemu jodoh..so, tak layak pun nak cakap pasal perkahwinan... but, aku selalu mendoakan yang terbaik untuk jodoh aku....AMIN...

so, dipendekkan cerita aku ke MATTA FAIR di SACC Shah Alam bersama kawan-kawan terchenta untuk survey harga ke tempat-tempat yang kami telah pun rancang untuk bercuti bersama-sama. 
puas lah berjalan satu matta fair tu, tapi satu pun tak terpikat dek hati ni...

so, jalan-jalan je lah gamaknya....annnddd....
makan...makan....makan...dan makan...hahaha...



 
 amboi kak ain....pandangan sinis tu...huhu...
norham cit cat with her beloved husband lah tu kan...kuii..kuuii...

 NUR AMNI NURHANA....yang sentiasa tak nak pandang camera tau..


 ibu amni...jujuestich...huhu..

 yes, they are loving couple...really like them...so sweet...:-)

 me with  kak zila yang sekarang kena panggil PUAN ZILA kerana pangkatnya...
YA, PUAN...berita faham...roger and ouutt!!!!....
 
kak zila and kak ju adik beradik..tapi tak serupa pun kan....huhu...

k, bye...





 
 
 





 

No comments:

Post a Comment