My Blog List

Wednesday 22 February 2012

BIRTHDAY CELEBRATION FOR HALILA HASNAN YG KE-?

Salam semua..

hari ni agak kurang sihat sedikit, itu adalah kerana semalam terkena hujan waktu nak bayar bil tnb and 2 jam berada di dalam kenderaan yang dipandu oleh "SUPER DRIVER" a.k.a 'ABANG SANI JUNIOR'.....
memang gempak giler kalau dia yang memandu tau. tapi walaupun laju selaju-laju nya...aku and kami semua yang berada di dalam kereta itu sentiasa berasa selamat dan selesa juga tau...***huhu..bodek skit. kalau tak, nanti tak dapat naik kete dia lagi dah kan...hahahha****
mungkin kerana semalam banyak sangat pusing-pusing satu Putrajaya ni kan, tu yang pening lalat tu...sampai demam gak aku malam tadi tau...huhu...
But, tq ya Abg Sani coz bawa aku ke TNB untuk melangsaikan bil yang tertunggak itu...huhuhu...

ermm, rasa macam dah lari tajuk kan...hahahaha...
actually aku nak share dengan korang kenangan-kenangan yang sempat dirakam waktu sambut birthday my kak ila....
dia adalah rakan sepejabat ku. let me introduce about herself ya kengkawan...


Namanya HALILA Binti Hasnan. Sudah berkahwin dan beranak 1 and her lovely daughter name is NUR KHALISAH.....**kalau tak silap lah...huhuhuh...ssooiii kakak**
Aku senang berkawan dengan dia, sangat selesa, sangat memahami dan  seorang pendengar yang baik. aku ceritalah ape pun masalah kat dia, and dia akan fokus je dengar and bagi aku nasihat yg bernas juga. so, dipendekkan cerita aku suka, senang, sayang dengan dia. coz, dia akan sentiasa bersama aku dikala SENANG atau SUSAH......luv u kak!!!!....

k lah, nanti kata bodek plak kan...
itu semua ikhlas dari hati kecik and besar ku ya....
now, masa untuk tayangan gambar-gambar menarik yang sempat aku snap waktu sambut besday dia hari tu...

 walaupun aku lupa tarikh lahir kak ila ni, tapi sempat gak aku merayau-rayau kat Alamanda, Putrajaya waktu lunch hari tu untuk carikan something special for her birthday.
tapi maaf ye kak, time tu tak berapa nak masyuk...huhu...tengah bulan kan...
so, tu je yg dapat diberi....next time up skit ye kak....hahhaa...

 inilah dia, shawl yang menarik hati aku utk dibeli...cantik juga kan...:-)

 and lagi satu benda yang tak boleh blah aku bagi kat dia adalah sepotong kek 
'chock mud cake' dari secret recipe...**bukan sebijik tau**
 tu jek yang aku boleh bagi pun...coz, tengah sesak gak time tu...hhuhuh...

 yeeaayyy...ni lah besday gurlz nya...
***sorry pic tak clear, cam murah kan...***

 errmm...riak muka suke aku senyum yg sampai ke telinga tu, dah macam aku plak yang terima hadiah besday kan ....ekekeke...

 Abg Hazri a.k.a : Menteri kewangan dalam ofis aku...hahaha...kak ila and Kak Ram yang sentiasa cantik and cute mute tu...really luv her hair okay....sangat santek!!!!!....


 sorry kepada yang ade hati nak minta no fon kakak ni, untuk makluman semua dia sudah pun berpunya yaaaaa!!!!!....sooorryyy.....hahahha...

 kak salina yang cool jek.

 mmmmaaaammmmuuuu!!!!!!!!!..hahaha...

 this is my cc a.k.a our chief.
kitorang panggil dia cc shamsul. seorang yg sentiasa senyum je dengan ape jek kesusahan, kebulian, kepeningan, kekacauan yang kitorang bagi pada dia...hahaha...sorry cc ku!!!....
 there, kak salina pun ade bodyguard tau...huhu..

 hahaha..this is kak madihah...aku panggil dia kak madi. saja ja snap candid pic utk dia..coz kakak ni memanjang cantik je kan...so, aku bagi dia kurang cantik skit. tapi macam maintain cute lah plak kakak ni kan...
adooii...tak menjadi betul lah...anyway....ssoooiii kakak!!!!..ekekeke...

 abg j yang sentiasa control handsome...
but, not so...just cute je kot...hahahaha.....wek..wekk...

 haa...yang ni paling ketua ni ya, Abang Sani .....wajib ade ya abg ni coz dia yang paling senior bekerja dgn our big boss.....
walaupun rupa dia nampak macam GARANG and SOMBONG...
tapi dia ok je, he's cool, baik, tak sombong pun..
so, tak kenal, maka tak suka kan....then, kenal-kenal lah ya...:-)


 kek ni sangat sedap ya...almost choc okay..so, my favourite kan..
wajib makan lah....

p/s : time kasih semua yang jemput saya untuk raikan besday ini bersama-sama dengan hidangan kek yang sedap...
next time jemput lagi ya...huhu.

note : to kak ila, selamat hari lahir...semoga dipanjangkan umur dan murah rezeki also more baby....hahaha.....:-)

1 comment:

  1. jeles la pulakk...lmbt nya buffday knik...nk tggu ayu wat suprise...kiki

    ReplyDelete