My Blog List

Tuesday 21 February 2012

SEMALAM BERSAMA EITA DAN WANA DI I-CITY, SHAH ALAM

Salam petang semua...

tengah buat ape tu? minum petang? makan untuk malam terus? atau tahan lapar macam aku sekarang ni...aaddooii....giler lapo time ujan ni wweeyyy......
dapat cekodok pisang panas ke, cempedak goreng ke...and ape-ape lah kan....
memang aku bedal je ni kalo ade depan mata....eerrmm...terliur dah....huhu...
aaiiisshhh... pasal makanan lagi kan...ccchhhoooiii.....:-)

rasa macam nak bawa adik-adik aku ke i-city kat shah alam tu je malam ni.
mungkin akibat kebosanan yang tengah melanda diriku sekarang nie.
mana tidaknya kan...hari-hari keje...pegi pagi, balik dah nak malam. lagi-lagi lately ni asyik balik malam je. and weekend plak mengemas umah, buang sawang2 yang ada, habuk kat celah-celah almari, dalam almari, lap cermin and semua kerja pembersihan lah...semuanya..sampai tak boleh tido malam tau  disebabkan habuk yang tebal.tapi, sekarang dah bersih...tido malam pun lena...pandang almari pun ok jek.kalau tak, habuk nak setebal 1 inchi gak lah.tapi cermin, memang tak boleh nak bersih, itu adalah kerana, chomel-chomel ku di rumah suka buat aksi depan cermin and tinggalkan cop diorang sekali...aaayyyooyyyooo..memang tak boleh nak buat ape dah..mana tidaknya, baru nak marah dah buat muka chomel diorang kan..so, terpaksa gak lupakan niat dihati nak memekak kat umah tue.....huhu..


so, kalau takde hal malam ni, ke sana lah akan saya beriadah bersama adik-adik ku....
actually aku pun baru sekali je pergi sana, itu pun dgn my bff eita and wana..
tapi tak sempatlah nak masuk snow world tu...
rasa cam nak jejakkan kaki ke sana jugak malam ni ...cam dah berkobar nie...huhu...

lagi pun adik-adik aku tak pernah sampai ke sana pun. 
Bukan ape, aku kalau drive kat kawasan shah alam tu, memang aku fail...sesangat ok... tapi, rasanya macam boleh jek malam ni. coz aku ade 1 keistimewaan tau...kalau ditunjuk ke tempat tu sekali, aku mesti ingat jalan nak ke sana lepas tu. so, Insyaallah boleh sampai lah kami kat sana malam ni.

k ar, ade gak pic 2, 3 yang sempat aku snap malam tu waktu hang out with the gurlzz... so, jom layan jek....:-)


 me with eta yang memang mereng kalau kami berdua berjumpa...
the senget gurlz kan!!!...uhuhu...

eta and wana...budject ala-ala di overseas kan...huhu..
sangat tidak cantik okay, coz aku takde dalam ini pic....
kkkhheeennn....wawawawa....**perasan melanda diriku**
see....sangat chantik kan!!!!!!!!!!!!!!
ini bunga.....

p/s : tapi aku pun chomel gak kan...hahaha...
sorry, dah lama tak angkat bakul sendiri....:-)  itu pasal jadi begini
tapi takpe, aku faham kalau korang muntah biru lepas ni kan.....ekekekekeke...







2 comments:

  1. Replies
    1. tak boleh...akak dah selalu pergi kan...
      dah masuk snow plak tu..aaiisshh..jelous betul lah...

      Delete