My Blog List

Thursday 22 March 2012

MY JUJUESTICH BIRTHDAY

Morning alls...

beli beras berkati-kati,
perut dah kenyang memang suka hati.

huhu..berpantun kita di pagi yang mulia ni ya.
baru je lepas breakfast nasi goreng yang dibekalkan my mom..
eerkkk...alhamdulillah...kenyang sesangat...

actually 3.3.2012 hari tu birthday my jujue..
yang ke berapa tu macam kurang ingat lah plak..
tapi still muda lagi lah kan....:-)
aku pun tak tahu nak bagi apa kat dia.
so, on the way balik dari imegresen hari tu, seperti biasa curik masa ke Alamanda Putrajaya sekejap untuk cari apa-apa yang menarik dihati..
and seperti biasa juga, yg memikat hati adalah shawl-shawl yang tergantung cantik di stall-stall kat situ..

tanpa buang masa, aku ambik yg new design skit lah kan...
sesuai juga utk dijadikan tudung untuk dipakai...
and dapat kan juga sepotong kek dari secret recepi...

 tada...ni lah yang dapat aku grab hari tu...huhu...
kek almost choc seperti biasa. 
and shawl tu warna kegemaran my jujue "blue colour"

 box hati ni recycle balik..huhu...
aku simpan kotak ni dah lama...tapi jujue gak yang dapat kan...:-)

actually aku sangat sukakan corak shawl ni..
hari tu nak beli juga untuk aku, tapi tinggal colour kuning and hitam.
so, tak jadi nak beli untuk diri sendiri...but, next time je lah..

seperti biasa, kejutan sikit waktu nak wish..
lagi pun dah agak lewat sikit waktu tu..
aku interkom minta dia datang tempat aku and....SUPRISEE!!!!

HAPPY BIRTHDAY JUJUESTICH


 senyuman penuh makna tue...huhu...

 akak of coz kena interframe gak kan...

 minah senget semua nie...tttoooiinnkkk...

 kenapa pula si liya ni over p[ic dari ahkak nie...
ini tak boleh jadik.....aaassshhh..

 perhatian, bukan saya GEMOK TAK MUAT GAMBO YA....
tapi yg tukang snap tak pandai adjust.....kkhhaaannn....huhuh...



 p/s : SELAMAT HARI LAHIR JURAIDAH BINTI SALLEH...
Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki..
amin..........
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment