My Blog List

Thursday 22 March 2012

SPM

Holla....

Tahniah diucapkan kepada adik ku dan adik-adik sepupu sepapatku yang lain di atas kejayaan anda semua dalam peperiksaan SPM 2011 yang lalu.
seronoknye bila ingat balik waktu pegi sekolah nak ambil result SPM..
macam-macam perasaan timbul dalam diri ni...
takut failed...takut tak capai targetlah ....
and akhirnya....@#%@#%&@$....bolehlah..huhu...

so, adik aku yang Ekin ada ambik result SPM semalam.
keputusan amat memberansangkan...
8 kredit and 1 lulus. alhamdulillah ok semuanya, takde fail langsung...
memang tak diduga langsung pun kalau tengok dari gaya dia waktu nak exam hari tu..
mana tidaknya kan. sambil study, sambil fon kat tangan yg asyik bersms tu...
memang asyik kena hentam je lah dengan aku kan..

bukan ape, dulu lepas diploma aku nak sambung degree,
ayah aku tak bagi. katanya "buat ape nak sambung study, nanti ambil degree dah membazir 2 tahun lagi pastu keje setahun pastu sebok nak kahwin..so, bila nak bantu family????

ayat tu sampai bila-bila pun aku takkan lupa!!!!!..
kalau tidak, dah ku genggam juga segulung ijazah..
padahal tak kahwin-kahwin gak aku kan..
ingat aku gatal sangat nak kahwin kot ...huhu...
that's why lah aku asyik membebel kat adik aku suruh belajar betul-betul supaya tak menyesal macam aku..
aku target dia dapat 3 kredit je..tapi alhamdulillah...
tak sia-sia lah dengan bebelan aku selama ni kan...

erm..cakap pasal SPM, teringat pada kawan-kawan sekolah..
yang sama-sama noty macam aku juga..

 bersama geng-geng yang noty...
but, noty-noty pun aku prefect tau...hahaha...
tp prefect yg baik-baik je...khhaannn...


 this is my good friend waktu sekolah..
FENDY AHMAD ...dah macam nama player Harimau Muda tu plak kan..
 Ni pic aku waktu graduasi form 5 tahun 2004
bersama rakan-rakan kelas yang merengsss....uuppsss..

ni my bf time sekolah...
cuma yang seorang ni aku dah lama giler tak jumpa since habis sekolah dulu. (yg baju colour pink bunga coklat)

tapi nak buat macam mana kan. tak selamanya kita bersama...
wwaaa..bermadah kan..huhu...but still miss her...

ok lah...perut ni dah bergendang gendut dah...
rasa cam dah buat konsert organ-organ dalam perut aku ni...
k, bubbye...

No comments:

Post a Comment