My Blog List

Wednesday 2 March 2011

DULU LAIN...SKANG LAIN...

Saja nak gempak kan...the tajuk entry nie...


Actually nak buat luahan hati yg sgt tidak puas ni...
biasalah....kalo dh kata pun anak sulong dlm kuarga kan...
kene lah bekoban skit demi kuarga terchenta...
walaupun hakikatnya...TUHAN je lah yang tahu..
samada ikhlas or x hati aku ni kan...
*:-)...Jeng...jeng...jeng....*

Ok, kita mulakan omelan aku yea...
saja nak ngengada ngan u all kan...

dulu kan...time kecik2, aku dh biasa pun dok umah sensorang...
umur 5 tahun  dh dok umah sensorang..mak ayah g koje..
adik wktu tu br ade 2 org je..but, depa kat umah pengasuh...
aku je kat umah...kn kemas umah...and buat ape yg patut lah...

dulu bapak aku ni sorang yg sgt...."PERFECTIONIST" dlm bab kemas mengemas ni...nasi sebutir pun dia boleh nmpk...siap suh kutip trus lg...
umah kalo bersepah skit jer...
abis lah....dok tepi pintu, menanti tapak tangan untuk dilandingkan lidi.... *ADOI...Sakit x hengat lah kan...
tp skang...erm..x kesah ape pun...jgn kan kesah...blk pun x smpt tgk umah...

itu hal kemas...lg 1 pasal fon...
adoi....dulu x der lah nak pakai fon memahal kan...
la ni x dh...
fon sorang 1...lbh mahal dr aku yg kakak ni plak...
adoyai...nasib badan tul...kakak ni pakai je ape yg ade...
*padahal bapak ko dh bl kan..ko pegi hilang kan knp?...*
(bukan hilang lah....ade org yg pnjg tangan tau...)
dlm erti kata lain..x der rezki..nk buat camner...

skang sume dh guna blakberry..ala...yg skang dok femes pggl bb tue...
erm...bila lh dpt pakai kan...
smoga tahun ni tercapai niat nak pakai bb storm ke...torch ke...
*amboi ko yu...demand tau...*

huhu..adat manusia..kalo nak capai ape2..
perlu berangan dulu..then,baru leh capai...
huisshh...kalo nk cite pnjg lebo tul..
tp dh x larat lah plak...ngantok sesangat lor...
k lah..next time kt ngomel lg k...

nitez all....




No comments:

Post a Comment