My Blog List

Thursday 10 March 2011

NOKIA C6

Pagi....

Waa....x bley tido lah plak....almaklum lah...cuti2 malaysia ni kan...
ups...bukan cuti brehat tau..marah boss ku nnt...
cm ambil cuti untuk uruskan segala hal yg boleh mengusutkan keadaan kpala yg dh nak ting tong nie...
hhheeuuu....dari pagi smpi ke malam..penuh schedule...huhu...
mengalahkan hari bekerja plak kan...


smbil ct ni, aku g bayo saman..(bg pihak je)..
3 jam beb... bratu nak bayo saman je...dh lah ujan...
adoyai...dh tersangguk2 kepalo den nie...
sib baik bayokan tuk auntie kesayangan...*auntie kan...*
kalo x....huh...x kan lah kan begitu baik cik ayu ni kan...

iisshh..tgk.kalo dh bebel..smpai lari tajuk trus...
huhu...kali ni saja nak gebang skit...
*ups...btul ke ayat ni, bukan mencarut kan...*
ape ape je lah...

alls...aku saja nak appreciated skit kat lelaki yg bergelar ayah kepada 
cik ayu kan...kerana dia, dpt lah aku merasa pkai telepon 
tanpa mengeluarkan sesen pun duit gaji aku ...
hahaha...baik plak ayah aku ni kan...
*erm..msti ade ape2 nie...knp ayah oooiii*

selama aku idup kat dunia x pernah beli fon sendri beb...
*ishh..tipu lah ni kan..*
eh...eh..silap...ade lah sekali..aku beli fon sendri..
guna duit titik peluh bekoje tu...
coz aku ni susah skit nak kuar duit bab2 fon nie..
baik bl makanan ke ape ker kan...
berbaloi gak...perut kenyang..ati pun senang...
*ko ayu kan..bab melantak no 1 ek...*

aku pakai fon since age aku 11 tahun...
time tu pakai yg ade area bagai tu...
simpan dlm poket, terjojoi antena nye tue...
eeuuww...bila igt blk..adoyai...
then aku pakai n 3310, pastu n3315,pastu butterfly, pastu samsung ape ntah..x igt dh lah...smpai ler abis skolah...

bila aku smbg study, br mak aku bg motorola xxx
yg plg klakor ms pakai fon tu kan alls..
ni nak story ala2 kak kiah, kak bedah bagai nie...huhu..
dh 3 bulan aku pakai fon tu, br tahu ade 3g...
mak aaiii...tu pun kawan aku yg bgtau...aaaiisshh..
*nmpk beno ko bute it cik ayu ooii...*
adoyai...malu beb...x tau nak sorok mana dh muka nie..
kalo flash kat jamban pun, blum tentu diterima indah water....

erm...aku pakai smpai keje...
then..br lah aku bl fon sendri...
taaadaaa...

*
*
*
*


* haa...jenama pun etouch...
so...sape yg berani touch kan....eeewww...huhu..


*pink clor lg beb...biasa lah...gua dlm ati penuh taman...
seorang yg lembut tau...:_))...chooii...


now...setelah sekian lama, tetibe dpt pakai....
ttaaaaddaaa.....

*
*
*


hhaaa...kan....NOKIA C6.....
white colour..walaupun x brape suke..
tp...tqvm ya ...

*bersukurlah ayu oooiii....*
actually nak sm je design cam nokia e75 aku ...
cume beza yg ni touch screen je...

anyway..tq to Fei Mau ya..
walaupun lu menangis dlm toilet skali pun....hahhaa...
*siap kuar umah pakai glass aku tu...*
fon tu tetap milik kakak gak...huhuhu...
" KAKAK KAN KAKAK " hahaha....

k lah...penat plak dok ngomel pepagi bute ni kan...
mate kita dah nantok ar...
huhu...bertemu lagi....
nitez all....



No comments:

Post a Comment