My Blog List

Tuesday 10 January 2012

SELAMAT TAHUN BARU

Assalamualaikumwarahmatullahhiwabarokatu kawan-kawan...
Hai kawan-kawan....rasanya idak terlambat lagi kan kalo teman nak ngucap eppy new year pd mekeme-mekeme (korang) semua...
ate...teman ni bz bebenor disebabkan bercoti nak dekat 2 minggu...
tu yg nak gilo tu...shock coz udah lame idak nekan menatang ni (keyboard)..huhu...
erm..gamaknya udah lama bebenor teman idak mengupdate blog teman nie...
rasanya udah semak dengan sarang labo-labo..(labah-labah)...

ate...ngape ramei benor yang dok nganga waktu baca nie...
erm..ni dah sah-sah kome idok paham kan...adoooii...
jap-jap...teman nukar jap yaa....

tut
*
*

tut
*
*
aaiiissshh...baru nak feeling-feeling skit...
terasa rindu sangat kat kampung yg jauh di mata tapi dekat jek dalam hati nie....WALAUPUN.....hahaha...
uuppss...cam dah larik tajuk je...
okey..menuju ke arah yg dituju balik...eeooonnnggg...
rasa cam nak bagi ucapan skit...bleh ek...
kalau x boleh pun, tak yah baca...
scrooll terus pun x per...
huhu...walhal ade aku kesah....hahaha...

sempena tahun 2012 banyak sangat harapan aku...
antaranya adalah....
semoga rezeki tahun ni lebih bertambah dari sebelumnya..
semoga diriku successsss dgn segala yang akan ku tempuh dan ku lakukan ...
semoga hidup ku sentiasa diberkati olehNYA...
sentiasa diredhai di dunia mahupun di akhirat kelak...
semoga segala yang terhasrat dijiwa ni tercapai tahun nie...
semoga bertemu jodoh yang soleh...
dan semoga diriku lebih gigih untuk berusaha ke arah untuk mendapatkan keberkatan hidup serta menjadik wanita solehah...aammmiinnn...
INSYAALLAH....


haa..panjang kan...
macam list yg mak aku bagi waktu aku gi kedai time kecik-kecik dulu..
berjela-jela panjang nya tau...huhu...
azam, harapan, impian..mesti ada...
barulah kita boleh capai...insyaallah....
k lah, sempena tahun baru nie..macam biasa lah..
every year punya keje mesti kena tutup fail lama, then buka fail baru balik. create no rujukan utk semua fail balik...pendek kata semuanya baru lah...
cuma ada satu je yg akan bertambah dan tidak akan berkurang setiap tahun...
ianya adalah....jeng..jeng...jeng....

ni pic tahun 2011 
*
*


this is for this year
*
*

yes, i know...mmg aku sangat sukakan fridge magnet nie...
aku rasa ni je yang mampu aku beli atau cenderamata yg orang prefer nak bg kat aku if pegi kemana saja..
aku mula obses dgn benda alah nie bila bos aku start bg aku bila dia keluar negara...setiap kali dia ke overseas, mesti dia belikan aku bnda nie...
**TQ BOSS**...bagi banyak-banyak lagik ek..huhu...ddduuusshhh....huhu...

ok lah..tu jek yang nak citer..semoga kita semua berjaya dengan jaya nya sempena tahun 2012 ini ya...amin...





 

No comments:

Post a Comment