My Blog List

Sunday 17 June 2012

HI-TEA DI HILTON KL SENTRAL

Salam semua...


YA ALLAH YA TUHAN KU.... 
sudah lama bebenor aku tak mengupdate blog kesayanganku ni kan. Sedih plus pilu jek rasa hati ni melihat blog yg dah di anaktirikan. Ini adalah sebab kekangan masa yang tak dapat dielakkan. Actually banyak sangat yang aku nak story molly ngan korang semua. Tapi tak per, korang terpaksa muntah hijau campur kuninglah hari ni jawabnya. Coz, aku akan keluarkan semua lava yang ada dalam draf aku nie... huhuhu... so, bersedia ya... 


Btw, entry kali ni agak macam dah basi skit lah kan, tapi ade aku kesah???... aku nak cite gak.. huhu.. last 2 months my big boss ade perjumpaan dengan semua chief editor media. So, of coz lah ahkak ni tersangat busy untuk menjemput mereka-mereka semua ke Majlis Minum Petang bersama my BIG BOSS. Seperti biasa juga, apabila ada function yang melibatkan pihak media, memang aku lah yang paling busy dalam ofis ni. Aku dah macam lipas kudung duk buat keje tu semua. Call, follow up kehadiran adalah perkara wajib dalam tugasan seperti ini. And of coz korang pun tahu kalau bab-bab menelefon ni kan.. ada yang jawab, tak jawab, engage memanjang and banyak lagilah yang boleh menyebabkan migrain 3 4 hari.. And disebabkan function tu jugaklah cuti yang dah diluluskan terpaksa dibatalkan... wawawaa... sedey rasa hati ni.. 


Tapi tak per, alhamdulillah aku memahami skop kerja yang memang tak boleh diramal langsung pun agendanya. But I LOVE MY JOB :-). Function kat Hilton kali ni, nasib baiklah dapat bantuan dari beberapa kawan ofis yang sangat sporting giler. They are Abg Hazri (our mentry kewangan...hahaha..), Abg Azlimi (sangat sporting gilerrr) and Abg Saiful (yg ok jek semuanya... khann..haha) . Terima kasih pada mereka bertiga yang sudi menghulurkan bantuan waktu tu. So, layan jek lah pic yang aku sempat rakamkan time tu ya.. enjoy...


Abg Hazri a.k.a mentry kewangan

 
 Cenderahati utk tetamu

 yaaa... that's PATCHI CHOC..... yummyyy..





 
 
 takkan tetamu je kan.... of coz lah urusetia pun wajib dapat...

 Mereka yang banyak membatu..


 Orang kuat majlis semua nie...
 nice view...
 
berangan itu perlu... :-)

 ok, tu jek nak cite for this entry... 
jumpa next entry ya semua.... dddaaa.....

No comments:

Post a Comment