My Blog List

Friday 25 March 2011

KIRA NAK MAKE-UP

Morning Alls...

bertemu lagi kita dalam....
bebel pepagi x tentu hala...
huhu...ade-ade je kan pepagi ni..
erm...dah 2 3 ari gak x jmpa u alls kan..
adekah anda sehat?
kalo x sehat...cecepat g jumap dr ye...
almaklumlah..skang kan musin demam..
mungkin disebabkan cuaca...

adoi..rasa cam dah lari tajuk je cik ayu ooooiii...
huhu...sorry ek..
walau ape pun..untuk sebarang permulaan
mesti memerlukan mukadimah ye x?
huhu...ok, stop bebel x sudah..
*iyolah..iyolah...bebel skit pun x bley..:-)*

actually yesterday kan..
before me nak gi keje...
ayooyyooo...si kecik demok tu ade je halnya..
slalu aku x jumpa dia before g keje..
tapi smalam aku terlewat plak...
so, jumpalah si demok KIRA tu

u alls kenal kan kira?..
kalo bc entry2 aku sebelum ni mesti knal punya...
masa aku tgh make-up, 
dia pun sebok gak...

me : Kira..tepilah skit..ayu nak make-up ni...dah lambat tahu x? 
       ayu nak g keje ni..

kira : alaa...kira pun nak jugak...ayu nak budak...
        (dia pelat sikit...sebenarnya nak bedak)

me : iisshh..x mo lah kacau..nanti ayu x nak bawak gi shopping...

kira : bolehlah ayu...kira make-up jugak..

me : nah, ambik bedak angah ni. make-up sendiri..pandai kan?

kira : kira pandai lah

me : suke ati ko lah kira....

kira : move lah ayu..kira x nampak lah..

pergh..aku plak yg kene kan..
macam beso benor dia tue..
huhu..nak marah pun x jadik tau..
kalo dgr dia punya keletah..

aku pun dh lambat kan..
malas nak layan sgt..
aku bg je sume yg dia nak..
kalo x asik memebebel sebelah aku..
 nak tgk hasilnya?...
cam biasa...tttaadddaaa....

*
*
*


ni pun sebok suh aku snap pic for her..
erm..udah ler aku lmbt..
bertambah lambat ler jadiknye...
erm....tgk pose pun x jadik nak marah kan...
kira...kira....
sib baik chumel....
mmmuuaahhh....





No comments:

Post a Comment