My Blog List

Tuesday 22 March 2011

TEKANAN PERASAAN

Assalamualaikumwarahmatullahhiwabarokatuh....


Hai alls...ari ni mendung je...
my mood pun camtu gak...
pepagi dh dgr cite x baik tentang diriku..
ape lah nak jadikkan..
manusia nie, x pernah puas pun dgn ape yg terjadik..

bagi aku, kekadang diam itu lebih baik..
tapi sebaliknya lah plak...
semakin kita diam...semakin rancak virus tu merebak..
bukan aku takut dengan ape yg dikate, atau difitnah ape pun..
tapi, dah lumrah hidup kalau kita sebagai manusia..
akan mudah terpedaya dan percaya dengan ape yg dikatakan..
sebelum usul periksa sekalipun..

but, thanks to some people 
yg sudi tanyakan mengenai virus itu sendiri..
bukan niat aku nak menangkan diri..
tapi kita berhak untuk bela diri..
x kan sanggup sik kene kata jek..
penat tau..coz ati sakit sik pendam je..

jgn igt diriku diam ber erti takut kan DIA..
tapi malas nak layan je hal remeh camni..
lg pun slagi aku boleh hormat ngan org cam DIA..
*lebih umur dari aku*
aku akan biarkan aje..

tapi..ape nak buat..
sedangkan gunung berapi 
yg x meletus beratus2 tahun pun ..
x kan dapat menahan muntahnya bila tiba masanya...
so, inikan aku...
nampak je aku ni yang ado...ala2 lembut je kan..
*bukan bangga diri ek*

tapi kebenaran harus ditegakkan...
ini kerana virus sudah menjadi kanser..
sebelum menjadik lebih teruk..
so, aku kena sapu ubat nye kan..

erm... apa yg jadik pas ni..
jgn salahkan aku...
x kan ku berlembut lagiklah..
abis lah dia pas nie..
nak rasakan WENGGGG...dari aku..
silakan...


p/s : Kpd si DIA, jgn perasan bagus sgt..keje x sepower ape pun...


Notes: Sorry alls, saja nak luah kan jek...huhu...korang yg baca bukan perasan bagus tau...tp memang bagus...:-)..luv alls...

1 comment:

  1. bagus la kalo skali skala melawan xpe, br dia tau sape kita...ada maruah jgk..tp jgn slalu nnt kita jgk yang kena..

    ReplyDelete