My Blog List

Friday 20 January 2012

CHLOE PARFUM DE ROSES FROM MY BOS

Hai semua...
salam petang ya...
semoga hari anda ceria selalu...

walhal aku tahu..ramai yg tengah bertungkus-lumus untuk menyiapkan kerja masing-masing kan..
almaklumlah...semuanya akan bercuti selama 4 hari ...
termasuklah diriku ni ha...
aku pun still lagi kat opis...masih mengadap pc ni haa...
actually keje ade, tapi tak dapat kelulusan untuk dibuat lagi....
so, keje tak boleh jalan lah kan.....
erm..bukan goyang kaki and curi tulang k..
memang keje saya tak boleh dilaksanakan lagi....FULL STOP..


TAPI....tak apa pun kalau saya kena stay smpi malam hari ni..
sebabnya, hati masih berbunga lagi dengan my boss...
coz my boss bagi present kat aku...
the present is  CHLOE PARFUM DE ROSES...
waaa...suke sesangat kan..cam tahu-tahu je perfume aku dah nak abis.
bukan tak pernah dapat gift dari dia...kalau aku listkan, mahu panjang berjela.. kalah segulung tisu tandas tu nanti...
Benda ape yg dia bagi tak penting, cuma diri ni terasa begitu dihargai...
Actually boss aku memang baik ....tapi TEGAS...

Haaa...kan dah merah...tu yg bahayanya boss aku tu..huhu...
tapi ok lah, time keje je dia camtu..
dikala waktu lain sebenarnya dia seorang yg manja, baik hati and sweet je..
so, " TAK KENAL, MAKA TAK CINTA'
I LOVE U BOS..**BOSS SAYA WANITA YAAA, BUKAN LAKI ORANG OK**








 P/S : haa...ape yang korang dok bisik-bisik tu ek..
sok..sek..sok..sek..........%#&#%*&()&%........
jangan risau ya..aku bukan kaki bodek okay..
boss aku tak tahu pun aku ade blog..dia tak baca pun..
so, ni semua mmg ikhlas dari hati aku ya...


PEACE yowww....




No comments:

Post a Comment