My Blog List

Thursday 19 January 2012

YAYA , KIRA , AMSYAR , SYAKIL & DANISH

Hai semua...

lately banyak sangat permintaan nak minta aku membebel pasal adik-adik aku yg noty-noty ni (anak-anak yg my mom jaga)... 

Actually my mom start jadi bbsitter since hujung tahun 2008
Dari seorang sampai lah sekarang dah jadi 5 orang dah..
tapi mungkin family aku ni mmg sangat sukakan budak-budak..
lagi-lagi baby...coz sgt cute kan...
my mom jaga semuanya dari diorang lepas pantang..
cuma YAYA je waktu dia 8 or 9 bulan macm tu lah...

sape yg my mom jaga dulu?
sape yg paling nakal? 
sape yg paling becok?
sape yg kuat tido?
hahaha..sabo-sabo ya...
banyak sangat kalau nak cerita kerenah diorang ni semua...
macam-macam perasaan timbul tau bila dengan diorang ni semua..
hhaaiihhh...adek...adek...
tak per lah, aku cite skit dulu ngan korang ek..
one by one ok..
and aku sertakan sekali pic terbaru diorang..
suka tak?..yea...aku tahu...
ade yg tengah lompat-lompat sampi tergolek kan..
**aku nampaklah..uuppss..**....hahah...
k lah..enjoy it ok...

 First yg my mom jaga is NUR ALISA NADIA.
dari umurnya 8 bulan sampailah sekarang 2012 dah 5 tahun.

then, NUR SYAKIRAH
dari dia 2 bulan lebih sampailah sekarang 2012 dah 3 tahun.

then, MUHAMMAD AMIR AMSYAR
dari dia 2 bulan lebih sampailah sekarang 2012 dah 2 tahun.

then, SYAKIL RIAZ
dari dia 2 bulan lebih sampailah sekarang 2012 dah 1 tahun.

Lastly is DANISH IRFAN
sama juga dari dia baby sampailah sekarang dah 8 bulan.
ni semua pic-pic yang terbaru...
and next entry aku akan story pasal diorang k...
setiap entry sorang jek..
full pasal diorang k..
so, tggu and nantikan...

cek.cek..cekkit..out...
so, roger and out...

No comments:

Post a Comment